Friday, January 22, 2010

intipati cermin diri

'blog kau lifeless la sekarang'

terima kasih teman.
memang sudah lama tidak 'jual diri' dlm blog.
aku bingung.
apa mau cerita?
sememangnya hidup aku agak lifeless.
gelak.

ada sorg lg teman kata blog aku penuh emosi.
dari sini dia dpt baca derita aku,bahgia aku.
dan dari sini juga dia dpt baca sikap aku yg sgt gedik ber-emo ini.
ya mat. aku keras hati ya.
stay mental.
eh.
metal.
gelak lg.

mungkin blog aku sudah jd kanvas kepada pelukis yg gila.
segala emosi dlm diri jiwa dilakar di sini.
aku tidak phm bagaimana followers aku tahan baca tulisan picisan aku.
tp terima kasih.
kerana kalian peduli.
ada juga yg senyap senyap baca.
terima kasih juga.
senyum.

ya,aku patut keras hati.
derita gila gila pun takde guna.
sakit bdn sakit otak saja.

keras hati.
bukan bunuh hati.
mati nnti.

1 comment:

our stori mori *_* said...

datangla singgah ke blog :)
sekarang ni tengah hangat orang tibe2 hentam kitorang.
kalau rajin datanglah baca ye,n bagi pendapat sikit hee
tenkiu :))