Friday, January 8, 2010

titik tanda wujudnya waktu emo dlm hati saya

terlampau byk silap salahku.
pd kawan kawan khususnya.
entah mengapa hari ini aku begitu emo.
duduk sendiri.
mkn sendiri.
lepak sendiri.
pdhal ada yg mengajak.

aku menung,smbil mkn nasik lemak td.
rmai kwn aku yg 'seakan hilangkan diri'
kemana sudah tak ajak aku lg.
aku sedar semua itu.
pendam saja.
dasar aku.

sejujurnya aku mau saja tebal muka minta maaf.
tp aku tak terdaya.
aku takut hilang mereka.
seryes takut gile.

------------------------------------------------------------------------------

kawan kawan,
saya mau sgt mintak maaf. tp saya takut. saya takut hilang kawan lg. saya benci hidup sorg walau saya selalu sorg sorg. saya juga malu mau bersemuka mintak maaf. seganas ganas saya,saya masih lemah. td air mata saya jatuh lihat gambar kalian. saya terlalu sayang kalian. saya bodoh buat byk salah. saya bodoh kerana tak tau hargai kawan.
kawan kawan,
saya mau mintak maaf. tp mcmana..

*berakhir di sini*

1 comment:

Anonymous said...

eit. asl ni kwn? uhh. xmow la sedey2 sbb kwn. insyaallah. mereka terbaik. :)