Sunday, April 18, 2010

kekasih gelap saya

semalam mata saya degil.
dia taknak tutup katanya.
sial la.
pukul 6pg kebil kebil lg.
masuk msn messenger,terus cari gegurl saya.
haha.
saya lesbo.

gegurl saya. ya dia cantik. dan agak sewel skit. saya ckp letak colgate boleh bunuh jerawat,dia pun ikut saja.

 saya selalu sumpah seranah mengapa arizona sgt jauh. oh ya,ini gambar kelas dia. sgt spontan tak mcm gmbar kelas student malaysia -.-"

ni apa yg kami carutkan semalam,
dia cuba lukis katil dua tingkat. tp saya taktau pun bahawa itu katil. more to kek lapis sarawak to me.

dia mau alamat saya,saya bg saja. tulisan dia seketul seketul. saya suka. dia minta saya terang satu satu apa itu bandar,mantin,batu bla bla bla. saya malas layan. haha.

 ini conversation lama. tetiba sesat dalam folder. masa ni internet kolej tgh nazak tgu mati.

kami byk habis masa dengan video call. smpai jerit jerit satu rumah. mmg nazak la sapa yg tidur sempit sempit dgn saya semlm.
hari ni saya senyum dari tengahari *sbb pukul 1 lebih baru bukak mata*.
dan sekarang pun saya senyum lg.
heeeeee.

saya sayang dan jatuh hati dengan gegurl saya.
adakah saya curang?
saya sudah straight ok.
seryes.

2 comments:

Anonymous said...

muka kau orng macam lebih kurang sama je. :)

kokaina said...

no we're not! haha. dia lg sempurna dari saya ohh.