Sunday, April 11, 2010

i was wrong #2

saya sangka rmai kawan tu sesuatu yg best.
yang bikin hati saya bunga bunga.
tp saya silap.
lg.

saya rasa kelakar bila kawan kawan yg kita tidur satu bantal,huha satu rumah dgn kita,sanggup kongsi segala,lama lama jd musuh paling ketat pula. rasa bodoh pula mereka bila jasa yg disebut atas nama 'IKHLAS' tu diungkit bila hati tegar kata benci pula kt minah/mamat tu. dem la.

paling bangang komplikasi itu memecahbelahkan manusia jd dua puak. puak A ligan puak B. pdhal hal hnya kait sama A dan B saja. mana dtg kroni kroni yg lain? terasa la tu. sbb tu lenting sini sana. dalam hal puak pula wujud satu lg golongan. talam dua muka pula. cth,dia kwn isap cerut sama si A. disebabkan isu si A ada sangkut paut skit sama dia,dia melulu mau hantam si A masuk geng si B. konon mau menegakkn benang yg lembik dek basah la. tp belakang jmpa si A main garu garu bontot juga.
 
saya juga masih mencari sebab kenapa isu kecik bodoh mau besar besar smpai satu dunia tau. dia kutuk mmbe kau,diam saja dulu. dgr cerita dua pihak. ni mau hukum saja. mcm hakim pula. konon sebab setitik nila,rosak satu sebelanga.

ni perang terlatest di kolej saya. best sbb perempuan vs perempuan. saya mau diam saja sbb dua pihak sgt sangkut paut sama saya dan saya tidak pula terasa dgn statement si A dan B tu. sama sama fikir sndri. 20 tahun tu sudah dikira umur wajib matang ya kwn kwn. harap sgt korg cepat cepat padam api yg tgh tgu masa mau mkn kalian.

kalau ada umat manusia yg terasa dgn entri aku ini,pos la ke mana yg kalian hendak.
aku tau kalian mmg selalu sgt terasa tersentap ni.

3 comments:

Temporarily Out of Order said...

Cool post

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
kokaina said...

ermm. know bout what? n who? curiousity always serves me well. yup. tp ak tetap kwn mereka wlau buruk mereka Allah je la yg tau ^.^