Tuesday, March 23, 2010

ditinggalkan dan meninggalkan

mana satu yg kalian lebih rela?


ditinggalkan mmg perit bg saya.
meninggalkan juga sama peritnya dlm hati saya.
tetapi saya sedang meringkuk dlm fasa fasa lahanat ini sekarang.
ya.
lahanat.

saya masih tidak faham kenapa seorg yg rapat dgn saya sanggup tinggalkan saya.
saya rasa saya tidak salah apa.
atau mungkin juga butanya saya kerana tak mampu melihat diri saya.
saya tanam smpai subur dlm benak hati saya bhwa ini semua punca dari saya.
sang lahabau bernama saya.

tapi lama lama menyampah tu semakin menebal.
setebal muka saya dulu melutut berbaldi air mata kerana dia kwn rapat saya,saya kaget tnpa dia.
sekarang mata hati jiwa benak sanubari semua sudah mampu jelas melihat.
dia hanya pergunakan saya.
setan kau.

saban hari kau jaja rasa bnci kau terhadap aku di profile kau.
dan cubaan kau utk membuat aku 'jeles' dgn rapat dgn perempuan lain tu dh lama basi ok.
aku dh lama bhgia.
comot comot aku,
poyo poyo aku,
gemuk gemuk berdada flat aku,
aku masih dicintai oleh seorang MANUSIA.
kau apa ada?

terima kasihlah sbb jasa kau byk terhadap aku.
dulu mkn minum aku byk kau yg suapkan.
telinga kau selalu aku cari bila aku di hempap masalah.
tp syg,kau tagih balasan.
yg mahal utk aku sesuka hati luahkan.

kini aku mmpu tarik nafas lega.
kerana aku tidak cacat otak pilih kau dulu.
kau boleh teruskan usaha bodoh kau utk membenci aku.
tp aku akan tetap bhgia.
walau bju aku tercarik sini sana.
-----------------------------------------------------------------------------
jadi kalian rasa saya di lahanat yg mana?
ditinggalkan atau meninggalkan?

3 comments:

Lucy S. said...

meninggalkan sebab dia mmg patut ditinggalkan ;)

kokaina said...

saya pun rasa begitu juga =)

Anonymous said...

weyh. cite sal sape ni mie?