Sunday, March 14, 2010

mari ramai ramai hantam saya macam ex-classmate saya dulu

sekarang ni zaman budak budak mau hantam saya agaknya. kecoh pulak di myspace suku sakat sekelas saya zaman pkai kain biru muda dulu kutuk kutuk saya. sok sek belakang saya kata saya arrogan,berlagak,lupa daratan, blah blah blah. ohhhhhh semak! mereka ingat di sebalik layout bling bling kaler pink pekat tu saya tak reti baca comment yg mereka hide. belajar matrik,uni,stpm *yg dicanang dgn hebat sebagai antara paper paling tough kt dunia* tp otak tahap budak tadika jugak. bangang!


-dari form 1 smpai form 5 kalian tak pernah anggap aku kawan kan? sanggup heret nama aku smpai pihak atas semata mata aku FREE HAIR! bodoh sial!
- kalian segan kawan dgn aku sbb aku tak alim,baik,suci,murni,bersih,oh-so-mulia mcm kalian kan? sekarang ni siapa yg keluar rumah pkai mini skirt haaaa?!
-kalian ckp aku berlagak sbb aku jrg contact kalian? KALIAN TU SAPA NAK AKU TERHEGEH PULAK TANYA KHABAR KALIAN?
-dulu kalian canang satu sekolah aku murah kan? sekarang siapa yg hilang dara dulu terhegeh hegeh tnya aku psal sex education? what a slut for a former 'pkai tudung labuh' punya perempuan.
-kalian ckp aku takde masa depan belajar kt kolej swasta byr mahal mahal kan? kalian bising bising ni aku belajar pkai duit kalian ke? kalian ingat belajar kt ipta tu terjamin 100% ke masa depan kalian? hal dunia pun kalian belum khatam lg so jgn memandai mau tentukan masa depan aku ya ex-classmate ku sayang.


tp aku hargai juga la tetiba kalian semacam 'concern' psal aku kan. yela. hujung minggu instead of menghadap buku 24/7,kalian masih luang masa log in myspace petang petang bincang bincang psal aku kan. atau adakah kalian masih mempunyai hobi 'boo reramai budak yg pelik dan songsang dari otak pandai plastik kita'.


oh-so-pandai.

3 comments:

Lucy S. said...

i've been there before, but in a different situation. they hate me because i'm close with guys. so they label me as 'gedik'. padahal ak baek dgn guys sbb diorg selalu cerita masalah. siap hantar surat layang kat aku, jaja diari aku, kepala hotak diorg. igt senang2 aku nak maafkan diorg. bullshit~~~~

kokaina said...

urghhhhh. lg mcm sial kott! uh la. dowg sesuka ati je ckp kita gedik pejadah haram sume tp padahal dowg yg terkinja2 mcm beruk. haha. n skrg guess what, kalau de event pape dowg ajak aku dulu pdhal dulu ignore je aku. ohhh. revenge is so sweeeeet!

Anonymous said...

say bOOooooo sama mereka~~~~