Wednesday, March 10, 2010

semak samun

sekarang ni sem baru tp saya masih rasa mcm palat sbb pointer turun mendadak tiba tiba padahal baru fail satu subject saja *out of two* dan satu lagi subject tu mmg saya dabik dada ckp saya dapat A. lepas tu pergi seremban tetap rasa palat tu tak hilang hilang sbb serum rmbut yg selama ni wujud di giant terminal 1 saja tiada selepas sebulan saya kena biasakan diri dengan kondisi rambut yg sedang 'mesra alam'. malam tu pula bertambah palat sbb saya ingat mau lepak di luar last last duduk bersila di kdai belakang saja dan saya yg memakai skirt ala bling bling terpaksa jd perempuan melayu terakhir bersimpuh kepit kepit kalau tak nnti ramai yg mau duduk di depan saya. balik rumah palat tu makin menjadi jadi sbb saya kena seksi seksi pakai lingerie saja dlm toilet duduk mencangkung peluh menitik keluar cuci bontot periuk yg sudah lama hilang refleksi sinarannya.

tapi paling palat sekali saya mungkin dalam proses hilang 2 kawan karib saya complete satu laki satu perempuan atas sebab sebab yg saya sendiri tak tahu.
seorang kata saya berubah,seorang lagi diam saja.
jd how how how?
sekarang hidup dgn apa dan siapa yang ada saja.
syukur.

*rasa palat saya masih belum hilang jd maaf entri ini agak berbeza dari kebiasaannya*

2 comments:

Lucy S. said...

sama! i lost two friends jgk. dua2 perempuan. saya tak phm dua2 tu, so saya ambil keputusan tinggalkan saja. agak sedih bila dituduh tinggalkan kawan sebab ada boyfriend. padahal tak ada kaitan pun =,="

kokaina said...

takpe. mungkin mereka yg buta tidak hargai. skrg sdh basi dgn konsep 'kawan karib'. useless saja bila kita mention dia as our bff sedangkan tak reti hargai.