Saturday, May 29, 2010

mental metal


perempuan atas ni hot.
seryes-ly hot.
anda tak rasa dia hot?
pegi mam-pus.
haha.

sorry on my harsh word.
saya demam emo.
oh shit.
sudah berkurun gamaknya emo sudah malap malap dlm hidup saya.

sesetengah org kata saya unik.
dan sesetengah pula kata saya pelik.
jelik.
bweeeeh-kinda-stuff.
saya tak pernah kisah.
sebab saya sgt mlas mau ambik kisah.
apa dorg ingat pkai g-string tu bgus sgt?
seksa bontot doeh!

saya sedar *finally!* yg sesetengah kwn saya pura pura baik dpn saja sbb diri saya.
DIRI saya.
lemme bold it.
DIRI saya.

yeah,saya mmg dark-spooky stuff.
org rmai takut saya.
saya garang.
saya sombong.
saya ego.
mulut bau longkang kt dpn kdai burger tu.
saya..all black.
ganas tak?
taik kucing kau!

hey hey;
kalau tak suka celak tebal aku,fuck off.
kalau tak suka baju band aku,fuck off.
kalau tak suka tindik aku,fuck off.
kalau tak suka rmbut barai aku,fuck off.
kalau tak boleh terima perangai cibai aku,fuck off.
kalau tak boleh terima aku dark,fuck off.
kalau tak suka aku bergelumang dgn metal,fuck off.
kalau tak suka kwn dgn aku sbb semua di atas dan bla bla bla,u should go fuck yourself.

ngerti ndak?

kalau faham,bagus.
kalau tak faham,pg main congkak.

kalau ada yg tegur tegur dulu,bkn saya buang.
saya simpan.
saya sedang belajar berubah.
ambil masa.
ok.
sabar.
kan separuh daripada iman.

kali ini kurang perisa puitisnya.
otak blank.
td mkn byk sgt.
perut bergoncang goncang.

*gmba atas tu vocalist band otep. lagu dia kinda creepy,mcm saya. haha. dgr 'eat the children'. best la juga*

2 comments:

Anonymous said...

tapi aku kan dark jugak. gelak gelak orang kena bunuh. *sep sep!

-lesbo kau ili qistina :3

kokaina said...

lesbo kuhhhh!
ko je phm ak ohh. haha.
syg ko la macek ili.
<3