Tuesday, October 27, 2009

susah nak puaskan hati orang tau

org depan ckp :
comel doe ko ni buat buat muka lak. buat lg,buat lg.
org blkg ckp :
gedik syial mimie uh. termuncung-muncung je mulut.


org depan ckp :
ko da kurus da. ko da jd mcm -tuut- ke? da mcm rangka da aku tgk.
org blkg ckp :
perot buncit mcm babi. lengan aje da mcm betis aku.


org depan ckp :
aku tak kisah kalu ko de hal and tak boleh tlg. takpe. aku phm.
org blkg ckp :
ko ingt aku kuli batak opah ko ke pe.

org depan ckp :
oke gak ko tindik mulut ni. nmpk unik.
org blkg ckp :
tindik2 da mcm anjing dh. sah mak bapak tak ajar agama.


kesimpulannya;
manusia semua sama. hipokrit. talam dua muka. apa yg didengar di dpn kita belum tentu sepakat dgn di blkg kita. kalu mau idup tnpa onar di dunia ini,pekakkan telinga. buat ape semakkan kepala dgn bebelan manusia2 lahanat yg tak sudahnya dengki? kalu mereka soksek di blkg,buat bangang aje. susah ape. dosa mereka dpt,pahala kite punya. biar aku diam nmpk bodoh tp setidak-tidaknya hati aku tak sebusuk bau kandang babi mcm kau.

No comments: