Friday, December 25, 2009

ketidakseimbangan otak

sudah lama aku tak update blog. sesangat la tiada masa nak hadap mende2 ni. kelas pun dah jarang2 pergi. *sigh*

sudah balik dari 'neraka'. haha. hmpir seminggu kut aku terlantar tak terdaya kt bilik. ni sume infection punya angkara. watdefak. sgt sgt sakit nak bergerak. mau kencing pun terasa mau terbakar organ intim aku. duduk pun sakit mau meletup buntut ku.
aku tau.
Tuhan saja mau uji aku.
Dia tak bg aku gembira selama seminggu. Dia mau aku tengok balik dosa dosa ku.
yea.
Dia lebih tahu.

tp sekarang sudah semakin pulih,alhamdulilah. sakit tu dah makin kurang. semalam saja aku teman si fiona smbut krimas di rumah. sian dia tak dpt pulang ke serawak. tiket mahal katanya. rm600++. palacau mahal.

selain dugaaan sakit tu,tidak lupa juga kepada dugaan lain.
ada seorg betina yg sgt sgt langsi ni cuba mau gaduh sama aku. bodo betul. baru form 4 sudah pndai ludah di muka ku, nasib kau jauh perempuan. kalau dekat sudah ku siat siat kulit kau sbb byk sgt daki. sbb tu hati kau kotor. kau suka sgt ckp bangkai kan. nnti aku campak bangkai ke rumah kau. tgu dgn penuh kesabaran ye.

lagi satu dugaan,baru tau semalam yg ada di antara kwn kwn aku itu sudah jd backstabber. mau susah2 jadi musuh dlm selimut. pejadaharam pe pula. aku tak mau pening pening psal kwn lg. senang cerita aku butakan mata pekakkan telinga saja. persetankan org nak ckp atau tulis apa. cuma aku heran kenapa kalau kau tak suka org kata2 kau di belakang kau,kau pula jd hero canang psal aku tulis sana sini? bkn mau berdepan dgn aku tanya dulu. aku mmg nak tanya kau tp tak best asyik aku je nak tegakkan benang yg dah basah. kdg2 nak juga maen lubang belakang. since dh ada blog,maki di blog saja. hee. *semua org sekarang MESTI ada blog. yg tidak pernah update tetibe tiap2 hari update*

kawan kawan aku dulu pun dah kurang rapat sama aku. since 'org yg tak puas hati' tu dah mula rapat dgn dorg,aku pula sorg sorg. dulu masalah semua refer aku. sekarang,cerita apa2 pun aku dah tak tau dah.

am i too bad?
am i a bitch?
or i'm just TOO annoying?

panjang pula update aku ni. takpe. lepas gian. haha.

No comments: