Sunday, December 13, 2009

lubang makin besar

sedang best best lyan fb smbil minum air honey dew,aku dpt rasakan satu cecair mengalir dari celah celah mulut.
aku kesat.
bkn dari dlm bibir.
aku terjah cermin,belek.
dem.
lubang tindik semakin membesar. mmg dah sebulan dua ni aku rasakan tindik tu mcm longgar semacam je. mkn pun boleh tergigit.
tp tak sakit.
aku acah acah macho.
adei,
lama lama kronik ni.
silap silap nnti boleh kluar nasik pulak.

apa nak buat.
sengih je la.

 
muka lama aku. jambu bodo.

 
setan? oh bukan. cuma terlebih ajar.

ramai juga tnya,sampai bila nak pkai tindik tu.
aku hnya mampu diam dan senyum.
senyum penuh paksa.

*tjuk di atas mungkin agak gila dan kinky*

2 comments:

. uffa . said...

hahahah..
den pk lubang jamban tadik..
heheeh..
g jumpe dr lah sis..
mane tau dr tau cane nak bg lubang tu tidak membesa..
heheh..:P

Anonymous said...

woo..hebat/