Tuesday, December 8, 2009

sila jangan potong cakap aku ye,bangsat

aku berbicara bila perlu.
mentaliti aku bila bercakap hanya satu.
'BIARKAN AKU TERANGKAN DAHULU,SILA SAMPUK BILA MULUT AKU BERHENTI BERKATA'.
senang bukan?
sila hormat kenyataan di atas ini sialan.

kau tampak hebat bila kau berbicara,semua mata tertumpu pd butiran kau.
hujah kau lebat menimpa otak otak mereka.
wahh. kau pantas menguasai mereka.
tp tidak aku.
aku berbicara pada kadar paling minimum. kalau bleh,aku ingin bisu.
setidak-tidaknya mentaliti aku tidak lah sebebal kau.
secetek kau.
kuasa dan pengaruh itu selayaknya milik kau kan bangsat?
kau dambakan idealis kau diguna pakai.
campakkan saja hasil perahan otak aku.
ahhhhh! kau ingat aku bodoh lg ketika ini?
aku tidak gentar bergaduh!
nah,kau jalankan tugasan kau.
aku mahu goyang kaki pula.
kau nak pulun semua kan.
kau nak bangkang semua kata kata aku kan.
nah sebijik.
pulun la sorg sorg smpai msuk kubur.

No comments: