Thursday, December 17, 2009

lepas ini baik mati dulu sebelum minta org cari

relax. entri ni bkn menyeru semua org bunuh diri pula. cuma kadang2 terdetik.
kenapa kalau seseorang atau sesuatu tu hilang atau meninggalkan kita,baru kita nak membasahkan mata?
bersusah payah menghargai?
menjerit jerit meraung?
utk sesuatu yg jelas nya tidak akan kembali?

sama konteksnya kepada allahyarham P. Ramlee.
selepas beliau selamat kembali ke rahmahtuhllah,tiba-tiba dia dijulang.
diangkat tan sri.
cerita hasil nukilan nya diulang tayang tnpa henti hingga kini.
sedangkan dulu beliau dihina.
nak hasilkan filem pun belum tentu diterima.

aku juga turut merasakan situasi seperti ini.
kalau aku di depan mata,tak perlu dicari.
tak perlu dikasihi.
cukup sekadar cinta dlm hati?
watdefak.
semua org ada cinta.
cukup dalam kah cinta kau sayang?

seingat aku,
bila aku hilang sebentar dulu *hilang di sini bermakna tidak saling berhubung*
kau kalut mencari.
sudah mula call tanya itu ini.
sayang,
aku hnya bahagia 2 minggu.
selebihnya pikir sendiri.

*oh ya,i fak perempuan "emo-la-sangat" gedik yg u kata comel tu ye*

No comments: